FAQ

 Απαντήσεις στις πιο συχνές σας ερωτήσεις...


 

1 Το ΠΙΛΑΤΕΣ είναι για μένα;


Και βέβαια είναι.  Το ΠΙΛΑΤΕΣ είναι για όλους ανεξάρτητα από την ηλικία η το επίπεδο εκγύμνασης τους.
Είτε δοκιμάζετε την άσκηση για πρώτη φορά, είτε είστε τακτικά γυμναζόμενος, έμπειρη χορεύτρια, η υποφέρετε από πόνους στη πλάτη, το ΠΙΛΑΤΕΣ έχει κάτι να σας προσφέρει. Όλοι μας ξέρουμε ότι πρέπει να κάνουμε τη γυμναστική μέρος τις ζωής μας. Δοκιμάστε τη μέθοδο ΠΙΛΑΤΕΣ και θα σας κάνει να αγαπήσετε τη γυμναστική.

ΑΡΧΗ


 

2 Το ΠΙΛΑΤΕΣ πονάει;

Όχι καθόλου, και ούτε θα έπρεπε. Φανταστείτε ότι το Πιλατες είναι ένας συνδυασμός ανάμεσα στη φυσικοθεραπεία και στη γυμναστική.
Η σωστά εκτελούμενες ασκήσεις κάνουν μαλάξεις στη σπονδυλική σας στήλη και επιμηκύνουν και ενδυναμώνουν τους μύες. 
Η προθέρμανση και η άσκηση γίνονται συγχρόνως και έτσι δεν υπάρχει ποτέ τράβηγμα η κόπωση στους μύες. Όταν τελειώνετε μια συνέδρια Πιλατες θα πρέπει να αισθάνεστε ανανεωμένοι και γεμάτοι ενέργεια.

ΑΡΧΗ


 

3 Πότε θα αρχίσω να βλέπω αποτελέσματα;

Τα αποτελέσματα διαφέρουν από άτομο σε άτομο.  Η τακτική εξάσκηση με το πρόγραμμα ΠΙΛΑΤΕΣ (3-4 φορές την εβδομάδα) σε συνδυασμό με μια σωστή διατροφή θα φέρει ορατά αποτελέσματα σε 4-5 εβδομάδες. 
Θα προσέξετε ότι τα πόδια και τα χέρια σας δείχνουν πιο τονισμένα. Οι κοιλιακοί σας πιο επίπεδοι και γραμμωμενοι, και η πλάτη σας πιο δυνατή.
Το πιο σημαντικό όμως είναι οι θετικές αλλαγές που θα παρατηρήσετε στον εαυτό σας.  Η διάθεσή σας θα είναι πιο θετική, θα προσβλέπετε στην άσκηση και ο ύπνος σας θα είναι πιο ξεκούραστος τα βράδια.

ΑΡΧΗ


 

4 Το ΠΙΛΑΤΕΣ, θα με βοηθήσει να χάσω   βάρος;

Η συστηματική εξάσκηση με το ΠΙΛΑΤΕΣ μπορεί να αυξήσει το μεταβολισμό σας που είναι αναγκαίο για τη κατανάλωση θερμίδων.
Το ΠΙΛΑΤΕΣ, τρεις φορές την εβδομάδα μπορεί να είναι μια πολύ αποτελεσματική καρδιαγγειακή εξάσκηση. Αξίζει να αναφέρουμε ότι το ΠΙΛΑΤΕΣ κυρίως για τους αρχάριους, δεν έχει αεροβική αξία.  Η αεροβηκοτητα αυξάνει καθώς ο ασκούμενος μαθαίνει να εκτελεί τις ασκήσεις σωστά και διαδοχικά χωρίς παύσεις. 
Συστηματική εξάσκηση με τη μέθοδο ΠΙΛΑΤΕΣ θα βοηθήσει στην ενδυνάμωση των μυών σας και σε συνδυασμό με μια λογική δίαιτα θα σας βοηθήσει να επιτύχετε το ιδανικό σας βάρος.  Μόνο με σωστή διατροφή θα έχετε 100 τις 100 αποτελέσματα.
ΑΡΧΗ


 

5 Υποφέρω από πόνους στη πλάτη.  Μπορεί το ΠΙΛΑΤΕΣ να με βοηθήσει;

Εάν έχετε κάποιο τραυματισμό η άλλο πρόβλημα συνιστάται να συμβουλευτείτε το γιατρό σας πριν αρχίσετε το πρόγραμμα ΠΙΛΑΤΕΣ η οποιοδήποτε άλλο πρόγραμμα. Το Πιλατες είναι μια ιδανική μέθοδος που διορθώνει και βελτιώνει πολλές ανισορροπίες στο σώμα σας. Υπό την επίβλεψη ενός έμπειρου γυμναστή του PILATES 1-2-1 τα προβλήματα μέσης που οφείλονται σε κακή στάση του σώματος μπορούν να διορθωθούν με ειδικές ασκήσεις Πιλατες που έχουν διαμορφωθεί στις ανάγκες σας.

* Πάντα να επιβεβαιώνετε ότι ο γυμναστής σας είναι πιστοποιημένος από μια διεθνή αναγνωρισμένη σχολή.

ΑΡΧΗ


 

 

6 Ποια είναι η διαφορά μεταξύ Πιλάτες και Γιόγκα;

Το Πιλάτες και η Γιόγκα έχουν αναφερθεί πολλές φορές σαν δίδυμες μέθοδοι άσκησης.  Είναι σημαντικό να πούμε ότι ο κ. Πιλάτες μελέτησε πολλές ανατολικές φιλοσοφίες εξάσκησης για να αναπτύξει το δικό του ολοκληρωμένο σύστημα.  Οι διάφορες εντοπίζονται στο ότι το Πιλατες θεωρείται μια πιο αθλητική παρά διαλογική μορφή ασκήσεως. Οι ασκήσεις Πιλατες δεν είναι στατικές, αντίθετα είναι ρευστές και αρμονικές και διαδέχεται η μια κίνηση με την επόμενη. 

ΑΡΧΗ

 
(c) 2004-2010  V. Koutalianou

[Καλώς ήρθατε] [Τι είναι το Πιλάτες;] [Φιλοσοφία 121] [Ιστορία] [FAQ] [Pilates στην Ελλάδα] [Επικοινωνία] [Ομορφιά] [LINKS] [Το PILATES121 στον Τύπο]